Welcome to Ferdaus Natural Olive Oil Soaps

TESTIMONIALS from Fauziah (Sabah)

"ni feedback selepas menggunakan ferdaus best traditional soap:-
saya guna sabun ni sbgai pembersih wajah..masa mula2 guna wajah saya kurang bermasalah sebab saya tidak mengenakan apa2 produk kecantikan yg mempunyai bahan kimia cuma di bahagian mata saya agak sedikit gatal.Alhamdulillah selepas menggunakan sabun ini,wajah saya semakin cerah dan parut jerawat saya semakin pudar malah sabun ni jimat..sabun ni seolah-olah menghalang jerawat tumbuh..kalau ada pun sangat sedikit..wajah saya biasanya tumbuh jerawat yang besar tp sekarang tiada lagi..Alhamdulillah

masa beli sabun hari tu saudara ada bagi free sabun murabba' mufrad al-musyakkal. saya potong sedikit dan gunakan sebagai shampoo..mula2 guna belakang telinga saya gatal dan saya memang ada masalah kelemumur dan rambut gugur..rambut kurang gugur tp kelemumur smakin banyak dan kulit kepala saya semakin gatal..saya tau kesan pertama kali penggunaan jadi saya teruskan je guna..Alhamdulillah kulit kepala saya tidak lagi gatal,kelemumur juga semakin sedikit dan rambut saya juga tidak lagi gugur..saya juga menggunakannya di badan sbb baunya sangat harum.kedua2 lengan saya sebenarnya ada jangkitan kulit saya tak tahu sama ada panau atau apa tp memang gatal,merah dan bertompok-tompok..malah sudah bertahun2 di lengan saya.macam2 cream/ubat saya sapu..hilang kejap pastu ada balik.Alhamdulillah semua tompok2 tu hilang dan lengan saya bebas dari gatal2 semnjak saya menggunakan sabun ni.saya harap saudara teruskan membekal sabun ni.. Wassalam.

No Response to "TESTIMONIALS from Fauziah (Sabah)"

Post a Comment