Welcome to Ferdaus Natural Olive Oil Soaps


Cikgu Nurul dan keluarga baru menggunakan ferdaussoap sejak April tahun ini 2012, mari kita baca apa kata cikgu dari Bkt Beruntung ini :

'kami sekeluarga memang sangat sukakan bahan semulajadi..dah banyak produk kami cuba..ni rasanya yg terbaik..saya telah mencuba kesemua sabun kasab termasuk sabun original..subhanallah sangat memuaskan hati..tak seperti sabun zaiton yang lain di pasaran..sabun kasab tak mengeringkan kulit..mak saya (umur 63) sebelum ni alergik bila guna sabun..kulit akan kering dan menggelupas..tapi lepas sekali cuba dia akui sabun kasab membantu melembabkan kulitnya especially di bahagian bawah mata...apa yg paling saya suka sabun ni boleh digunakan pada keseluruhan badan..boleh jadikan syampu,facial cleanser dan sabun badan..'top to toe' la katakan..anak saudara (umur 1 tahun 7 buln) pun menggunakan sabun ni..Alhamdulillah ruam bahagian peha dan leher berkurangan..family kami paling suka 'Natural Honey & Royal Jelly' sebab khasiat madu yg trkandung di dlmnya..tp apa yang penting,saya bukan sahaja setia menggunakan sabun ni kerana kebaikan alaminya sahaja, malah ni salah 1 cara menaikkan ekonomi umat islam dan bukti bahawa saya cintakan sunnah (buah zaiton ada dinytakan dlm Quran)

 
                                                                                                                                                 Cikgu Nurul Iman
                                                                                                                                                 Bukit Beruntung

No Response to " "

Post a Comment