Welcome to Ferdaus Natural Olive Oil Soaps


Testimoni dari Pn Shazwin, Gombak

ini kata pengguna yg telah pakai sabun ini setahun...

Lagi testimony dari pengguna Ferdaus soap , yang telah menggunakan sabun ferdaus sejak setahun yg lalu. Teruskan membaca...

kami sekeluarga dah menggunakan sabun minyak zaitun ni hampir setahun. dan kami sgt puas hati dgn kesannya pada kulit.. 

suami saya kulit muka banyak kesan parut akibat jerawat. alhamdulillah makin licin dan bersih kulit muka dia skrg. 

saya pula ada eczema dan kulit cepat kering.

tapi bukan pakai hari ni esok dah baik. heheheh. kene pakai konsisten

eczema saya bukan tahap kritikal, harap maklum.

kalau perlukan nasihat doktor, itulah selayaknya bg kes kulit yg bermasalah agak tinggi.

sekadar berkongsi.

sejak ibu kami kenalkan sabun ni, dah berbulan2 saya x guna pencuci muka yg kebanyaknnya ada chemical(x banyak, sket mesti ada! sbb saya study colloid chemistry dulu, saya blaja ttg bahan yg terkandung dlm alat2 solek/pembersih muka/shampoo/etc yg wanita suka pakai. kesimpulannya lepas menuntut ilmu colloid chemistry ni, saya takut pakai mekap! hehe) jadi utk membersihkan muka dan mandi, saya sangat sarankan pakai sabun ini. murah pun murah! berbaloi dan puas hati



Shazwin Hassan
Taman Melewar Indah, Gombak
shazwin705@yahoo.com


Jom like http://www.facebook.com/pages/Ferdaus-Soap/122059974505612

dan add friend ferdaus soap 

No Response to " "

Post a Comment